Helg Helg Helg!

Sitter i skolan nu och har ekenomi lektion. Böjade halv 12 idag, jätteskönt! men det blev inte mycket till sovmorgon ändå eftersom ett par kom och tittade på min lägenhet. De verkade jätteintresserade så jag hoppas att dom vill ha den! Även om det blir lite stressigt att flytta under nästa vecka. Men man slipper ju hyran och kan böjar shoppa med en gång ;D

Nu längtar jag bara tills jag får sluta skolan, hade tänkt att gå hem på en gång och börja göra mig klar inför kvällen. Skulle ha gått hem till Tobias senare och tagit lite och dricka innan vi skulle vidare till Bluemoon bar där det är invingning och Angelicas syster Mia Löfgren ska sjunga! Ändrade planer blev det: Carro ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba 16-20. Var hemskt tveksam men när hon sa att jag kunde sluta halv 8 och göra mig klar på jobbet så gick jag med på det :) Hinner nog ner till stan till runt halv 9, 9 om jag verkligen skyndar mig! Så det blir ju inte så sent iaf. Hopppas jag inte missar allt för mycket av Mias uppträdande!

Imorgon ska jag jobba igen, hoppas att jag inte är allt för trött så jag kan hänga med brudarna ut och fira Frida. Kan ju va med en sväng iaf, fast det brukar ju bli helkvällar! Blir säkert jättebra. På söndag är det PS också så då blir det kanske utgång EN GÅNG till. Fast det gör inte så mkt ;) Får ta den värken på måndag haha.
Ska bli skönt med helg iaf!


Hade så bra!


                                                                                image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0