Hemsida

Sitter just nu inpressad i ett varmt klassrum och jobbar med en hemsida, inte ett dugg kul vill jag lova! Skulle mycket hellre vara ute i solen och mysa men skolan måste ju skötas den med :/ snart lunch iallafall, hela klassen snackar om att käka ute. Jag som är pank får nog nöja mig med en kopp kaffe isf :) Åt lite ägg till frukost så jag klarar mig till i eftermiddag. Sköönt att man snart får lite extra pengar!

Ganska kort dag i skolan idag igen. Har prov sista lektionen i idrottsteori. Efter skolan blir det nog lite fika i solen IGEN. Kan aldrig få nog av sol ju! Ikväll blir det BARA lugnt. Sova tidigt, ska satsa på det iallafal :)

Hade så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0