Måndag igen

Nu är helgen slut och det är måndag igen. Har jobbat både fredag eftermiddag, lördag och söndag så det har mest blivit lugnt, i lördagskväll tittade jag bara på Förtrollad och somnade tidigt. Va så himla trött! I Fredags var jag, Angelica, Tunnan, Ture, Angelicas mamma och moster på Bluemoon Bar. Ganska trevligt men jag måste säga att det inte va så bra att vittvinet tog slut nästan det första det gjorde. Annars va kvällen helt ok. Angelicas syster Mia sjöng också, väldigt bra! :P

Nu är det bara en halv vecka i skolan sen blir det ut och käka med brudarna på onsdag sen jobb igen.. Ska flytta nu igen också.. himmel vad jag strular :P

Lite bilder från Fredagen

image3
Jag och Tunnan ;)

image4
Sanna och Sarah va också där ;)

image5
Jag och Angi :)

image6
Mia och de andra duktiga underhållarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0