Helt otroligt!

Vaknade 7 i morse och var jättepigg! Suttit och ätit en massa frukost med grape och kaffe m.m., gjort mig klar och för första gången sen jag gick i sexan suttit vid dator en stund också så här på morgonen :) snart ska jag gå iväg till Strömvallen och spela brännboll med klassen, gillar brännboll!

Sitter och är lite stolt över mig själv! Igår fixade jag balkongen jättefint! La trätrall i Acaciaträ och planterade en jättefin blomstergrupp :) så nu är det mysigt där ute.. tog en massa tid igår men det var helt klart värt det, hann ju träffa Evis en stund också. Får lägga upp bilder från balkongen sen! :D

Nu måste jag kila! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0