Kaffe

Sitter hemma hos pappa nu och kikar på film, skulle ju ringa Trygg Hansa och sådär men kom på att försökringen står i pappas namn så jag kan inget göra.. Ringde till skatteverket också och jag har inte fyllt i nå kontonr så jag kommer att få min skatteåterbäring i augusti. Jag som verkligen behövde pengarna nu! Jävle skit allting. Solen skiner ute men det är kallt så jag tänker inte göra något. Tänker protestera tills det blir fint igen.

Ska jobba imorn iaf, härligt att göra nått sånt när vädret är så här. fysjutton va irreterad jag är på allt nu!

Slutat röka har jag gjort! Kanske därför jag är så här nere :) Har inte rökt på fyra dagar och jag saknar det inte ens :D Känns jättebra.

Ska fortsätta titta på filmen nu. Hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0