Once again

Samma sak denna helg, inte vill jag sitte inne och skriva blogg när det finns så mkt annat jätteroligt att göra!

I torsdags var jag pappa och tunnan ute och övningskörde så att jag och Tunnan fick ta båten själva i fredags :) Vilket blev en jättemysig dag! Kryssade runt mellan Limön och Egelsberg bl.a. solen sken, kanske lite för mycket eftersom nåde jag och Tunnan blev lite brända och inte mådde så bra på kvällen. Men sånt som händer :) och något att lära sig av till nästa gång! På kvällen va vi på grillfest hos Amanda och gick sen ut på krogen! Var en jättekul kväll även om jag inte mådde topp :)

Både lördag och söndag jobbade jag men jag hann åka på grill fest och fira Alex, tunnans kusin på lördagkväll, det var också jättemysigt :) Gårkvällen ar jag och Tunnan ute på promenad i Sätra och letade Lillen som har sprungit bort, jag tror att han kommer hem igen men alla andra är jätteoroliga :) Tunnan åkte tillbaka en gång till igår men då stannade jag hemma och tittade på "Shall we dance" ;)

Bilder från helgen

           

       

Nu äter jag frukost och ska möta upp Frid sen :D Och titta på studentbrännbollen, tänk att det hade kunnat vara jag!
Har massor att göra sen också, jag jag deckar väl i säng ikväll också ;) haha!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0