Regn regn regn

Här kommer bilderna på kläderna jag köpte igår :)

 



Nu sitter jag och har gjort mig klar för fest kväll med tjejerna, ska bli jättekul! ska dra iväg till Denice om typ en halvtimme :) sen drar det igång! Ska bli kul imorn att fira Sanna först som tar studenten! Och sen mormor på kvällen på Engeltofta, nog gävles bästa restaurang ;P bara käkat där två ggr men då har det iaf vart bra :P och så himla mysigt!

Fick en räkning i morse på nästan 500 kr, va less jag blev!! men så fick jag lönespecen idag också så nu är jag glad igen :) Blev mer än vad jag trott, skitskoj! Lön på fredag ;)

Så himla tråkigt att det regnar, vill verkligen att det ska bli fint igen så att man kan ta en båttur i helgen. Eller iaf till veckan som kommer, vill inte sitta inne och tröka! fya!!

Hade så himla bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda 's k a n d a l i s m'

Snygga saker! :)

2008-09-07 @ 12:46:51
URL: http://skandalism.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0