Shopping med bästa mamma

Idag har varit en lika stressig men rolig dag som vanligt :) Gick ner på stan vid 11 och mötte upp Ida och Marini. Fixade allt klart med UF så nu är ALLT KLART!! :P Efter det hämtade mamma mig för vi skulle ut och köpa present till eve och mormor. Mormor ska få en strandhatt i vitt som hon ville ha, eves tänker jag inte avslöja än! Grejen var att presenterna fick vänta till allra sist eftersom jag och mamma hittade en del vi ville ha! Min mamma är så himla snäll så hon betalade nästan allt :) Hon köpte lite till sig själv också :) bl.a en jättefin kjol som jag blev avundsjuk på men ville inte köpa lika eftersom det bara är att låna sen eftersom hon ville låna en av mina :D

Tänkte ladda upp bilder från dagen men det går ju inte :/

Sitter nu i min ensamhet och vill gå ut, men alla tar ju studenten eller jobbar och det känns inte som jag vill lägga mig i de andras student faktiskt så jag väntar till fredag :) Ska svulla i mig en öl, ost, kex och rädisor nu! Himmel va gott, tycker jag är värd det efter dagen! Har faktiskt städat hela lägenheten också ;)

Have a nice night!

Kommentarer
Postat av: Ctina

Bra blogg! Besök gärna våran där du kan vinna (helt gratis) en Blogg design!

2008-06-10 @ 21:24:51
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0