Sommar, härliga sommar!

Sitter hemma framför datorn och har balkongdörren öppen på vidgavel! Så himla skönt med all sommarluft som strömmar in!

Idag har jag, pappa och Tunnan varit ute med båten :) Kom hem till papps och va så himla glad att vi skulle ut imorn, då hade ju så klart han fått förhinder så jag fick bevisa idag att jag kan ha hand om båten själv och det gjorde jag!! Så imorn ska Kapten jag, löjtnant Tunnan, dempa, Sarah och Bias ut och åke helt utan pappa! För första gången och det ska bli så himla kul, inte för att pappa har varit snål men han har varit så ororlig att det ska hända något förut men nu tror han att jag klara skutan helt själv :P Ska bli så himla underbart! Har varit och köpa picknick idag, rostbiff och potatissallad till baguett, plus att jag har handlat min och Fridas mat till imorn ;) Fan va skoj vi ska ha! Kommer bli en toppendag!! Vill somna nu så att det är imorgon. Men först ska jag och Tunna kika på JönssonLigan :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0