Vilken helg!

Inte skrivit något under helgen men det är nog bara för att jag inte haft ett dugg lust att sitta vid datorn när vädret varit så fint!

I fredags sjösatte jag pappa och Micke båten!!! Finally! ;) Micke höll på att få bada när han satt på släpvagnen och bilen inte riktigt ville upp ur vattnet igen, svårt att förklara men jag höll på att skratta på mig! Skitkul att äntligen få dra iväg med båten igen  och gasa riktigt ordentligt ;) Måste skriva ett hyllningstal till den som uppfann motorbåten! Undrar vem det var? Kvällen och natten spenderade jag såklart på jobbet, men det var roligt faktiskt :)

Lördagen sov jag ut, gick ut och la mig på ballkongen i solen en stund också innan jag drog iväg med Denice, Amanda och Jenny till stuntfesten i Hagsta ;) Drack lite öl och kikade på alla superduktiga grabbar. Mycket trevligt! Sen åkte jag, Nina, Tunnan, Johan och Bias till Donken och käkade lite :) jag och nina gled vidare hem till brorsan sen en sväng och senare till Macko, samma denna dag, kvällen och natten på jobbet! Men det gör ju inte så mkt när man haft en så bra dag ;)

Söndag blev en skön dag i sängen senare på balkongen ännu senare hem till Sätra på middag för min snälla bror fyllde 23 :P Fick hur god mat som helst och lite vin mums! Myskväll sen med Tunnis.

Igår va jag ledig! Jag och Frid hade en bra dag i solen och på olika restauranter :P Hem efter det och somnade på soffan :D Härliga sommar!! Så himla glad att den äntligen är här!

Ska träffa Demp senare idag och mamma en sväng också :) Ha en fin dag!! Kommer bilder sen från helgen :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag.
Kram.

2008-06-03 @ 10:12:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0