Besiktning

Sitter och dricker mitt morgon kaffe, fast inte i godan ro. Måste ila iväg till lägenheten alldeles snart och börja flyttstäda! För kl 14:00 är det besiktning på gång. Vet bra att en av persiennerna (vet inte alls hur det stavas) är trasiga, men det är bara slitning eftersom jag inte varit arg eller så när jag dragit upp dem. Flytten igår gick bra iaf, tog inte så lång tid. Efteråt blev det McDonalds med mamma och mormor, och sedan bara slapp på soffan hela kvällen. Måste bara säga att Donkens ChiliChees inte är i närheten av Max!

Ikväll ska jag festa med Johanna och Evelina! Ska bli jätteskoj, va länge sen jag parta med dom ;) Det bär av till Hangloose sen på student fest, jag som inte tar studenten får bara hänga i bakgrunden ;D hehe.. 

Nu är kaffet slut så jag hinner inte skriva mer. Ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0