Efter lunch

Kommit tillbaka till skolan efter lunchen. Jag, Sofie och Anna var på Max och åt lite, aldrig fel med hamburgare! Drack två koppar kaffe men är fortfarande sugen, inte likt mig nu på slutet. Har tagit efter pappa och dricker knappt något kaffe alls, förutom på morgnarna och kanske nån kopp på eftermiddagen. Men just nu när kaffemaskinen i skolan är trasig är jag sjukt sugen! Just my luck!

Efter skolan ska jag träffa mormor och kika runt lite på stan, sen kanske träffa Sanna och Eve på en fika innan man blir soffpotatis igen :) Fick ett så himla roligt mess av Sanna igår, det stod att jag skulle ringa henne på något konstigt nr så jag ringde såklart. Kom till något som hette "disshjälpen" eller något. Blev lite paff först men fattade sen. Himlans skoj Sanna ;)

Snart börjar nästa lektion, bara två kvar sen slutar jag! Hade så bra sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0