Eurovision

En väldigt trevlig kväll hade jag igår. Efter att jag jobbat 4 timmar kom Denice och Sarah till mig och vi tittade på Eurovision del final :) Några bra låtar och några riktigt kassa. En äldra dam med en nalle på scen?! vad är grejjen? Herregud förstår inte hur någon kan tycka att det kan vara bra, blir ju bara pinsamt. Grekland var absolut min favorit! Sarahs var Israel ;D haha.. Några öl drack vi, gud va gott! sen gick dom hem och jag stupade i säng.

Sitter i skolan nu och är sjuk sugen på Max, åt hemskt dåligt igår och en riktigt god hamburgare skulle inte sitta fel. Men det är ingen som vill följa med eftersom det är pannkaka i skolan. Hur man nu kan tycka att pannkaka är så himla gott?!

Såg nyss en så himla äcklig bild! En friidrottskille som fått ett spjut genom benet. Aftonbladets bild


image19

Tycker så himla synd om Martin också som blev skjuten under någon militär övning. Hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0