GodMorgon!

Nu sitter man i skolan igen, känns som att jag bara skriver när jag kommer hit på morgonen. Ska egentligen hålla på med den där förbannade hemsidan men fy och spott va tråkigt! Skriver hellre här :)

Igår efter skolan gick jag hem till Eve och fick lite kaffe i mig, Hedda kom hem efter jobbet också men han åkte nästan direkt igen så fort han och Kim burit ner deras soffa. Den skulle slängas. Jag och Eve bar upp den nya soffan sen va det dags för mig att trava hem till Tunna för att få i mig lite mat. Det blev pennpasta och köttfärssås :) Baguett till med ost :) Efter det tittade vi på DirtyDancing, mys mys. Sen blev det sängen alldeles för sent igen. Så i morse samma visa, too tired to get up! Men tillslut gick det och nu sitter jag som sagt här, fick åka bil hit dessutom, lyx!

Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0