Gråa dag

Nu är jag vaken! Ska snart gå över till min lägenhet och börja flytta. Pappa kommer med stora lastbilen, bra med pappor ibland :) Igår hade jag faktiskt ganska trevligt om man tänker på omständigheterna. Ingen annanstans än med tjejerna hade man haft så kul även om man inte va med i själva lekarna ;) Gick bra på jobbet också, förutom att ingen i Gävle tycks veta att på Max tar man undan efter sig! (Det finns soptunnor på varje sida om utgången.)

Mamma kommer nog snart med en termos kaffe, har ju packat ner min snygga kaffebryggare så hon måste ta med. Ska bli himelskt gott! Drack ett sjukt gott kaffe på Helt Enkelt igår också, undrar jag vad dom har för kaffe?! Det MÅSTE jag kolla upp. Kanske kan be Moa fråga, hon som jämt är där ;P

Nu måste jag kila, Ha det så bra!

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0