Härliga morgon!

Sitter i skolan nu, vaknade tidigare på strålande humör! Gick upp satte på kaffe och hoppade in i duschen.. Kikade på "Frusna män söker kärlek" medans jag åt och gjorde mig klar :) Skönt att kunna göra flera saker samtidigt. Tog en promenad till skolan som vanligt och vilket väder! Kommer bli en jättefin dag. Tia från Max ringde och bad mig komma in och jobba ikväll, klart man ställer upp även fast det skulle varit trevligare att sitta i solen hela kvällen med brudsen :) Sånt är livet, det blir ju pengar!

Ska skriva prov senare i eftermiddag och för en gångs skull känner jag mig faktiskt förberedd :) Bra! Köttfärssås blir det till lunch! mumma! Lär käka mkt, kommer nog inte hinna få i mig någon middag innan jobbet.

Ha en så himla bra dag! det ska jag ha :D

Kommentarer
Postat av: matilda karlberg

ha en bra dag:)

2008-05-28 @ 09:47:16
URL: http://matildakarlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0