Helgen

Haft en jättebra helg :) I fredags köpte jag och pappa en ny telefon till mig. På kvällen skulle jag ha tittat på hockeyn men jag hoppade in på jobbet ist. Va faktist en härlig kväll att jobba, knappt en kotte ju så det var lugnt :) Sov ut ordentligt på lördagen, så himla skönt! Sen åkte jag och mormor iväg och lunchde lite. Alltid mysigt! På kvällen blev det öl och monopol med Eve och Hedlund, spelade jättelänge men det var hemskt trevligt. Gick hem till Tunnan sen och slocknade. Dagen efter var jag hos farmor och farfar för farfar fyllde 75. Fick en massa fika, Tunnan åkte på kvällen så det blev ensamt. Sitter i skolan nu, skittråkigt med måndag, men jag slutar snart iaf! Då blir det hem plugg och sängen. Ska sova ordentligt. Måste tvätta lite i veckan också, fysjutton!

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0