Hungrig!

Sitter i skolan nu igen, hade inte lätt för mig att komma upp i morse, var jättetrött! Igår blev det jobb till kl 9, en man kort så det var mycket att göra. Sen när jag kom till Tunnan la jag i en tvättmaskin sen vek jag all tvätt. Efter det blev det lite tv tittade en dusch och SÄNGEN! Åh det va så skönt.. Sov så gott så jag vet inte vad, men efter vad som kändes som en minut va det upp igen och vidare till skolan. Fyy jag  vet inte hur det här ska sluta. Snart ska jag över till väster tull och köpa en macka iaf och köpa en kopp kaffe på vägen upp till klassrummet igen. Det ska bli så himla gott!

Efter den här lektionen ska jag till sjukhuset, jag ska bli tömd på blod!! Eller ja dom ska ta en påse efter jag är så snäll så jag är blodgivare :) Första gången idag dessutom, kommer nog gå bra men det skulle ju vara pinsamt om man svimmade eller något. Fast det skulle ju vara bra på ett sätt för då kan jag inte städa hela kvällen mohah! Skulle bara vilja sova, får göra det inatt.. Lite sovmorogon imorn iaf :)

Hoppas det snart blir varmt igen så man kan mysa i solen!! ha en bra dag

image16


Kommentarer
Postat av: Frida

Mohahahhahah!!!!!

2008-05-13 @ 10:19:09
URL: http://fridaramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0