Järnbrist?

Uscha! Mår inte alls bra, har varit så sjukt trött nu på slutet och kanske inte så konstigt. Var ju och lämnade blod här om veckan, har nästan totalt glömt bort att ta mina järntabletter så jag måste ju lida av järnbrist igen. Måste se till att komma ihåg som där tabletterna nu! Annars kan det gå illa, hade Frida vart här nu hade hon kallat mig hypokondriker men hon ligger ju och latar sig på en strand hon! Så himla avundsjuk :)

Sitter framför datorn med en mugg kaffe och lyssnar på P1. Tycker den kanalen är så himla bra jag! Man känner sig inte lika ensam om folk pratar på radion :) var en kvinna som pratade nyss som hade fått för sig att aldrig ha samma örhängen mer än en gång!? 365 st om året alltså, snacka om samling! 

Måste se till att ta mig i kragen nu och göra något, plugga kanske?
Hade så bra sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0