Kallt

Måndagmorgon och himmel vad kallt det var när jag gick ut genom dörren imorse. Blev tvungen att gå upp och hämta en tröja och sen tog jag bussen till skolan.. :/ Trodde sommaren hade kommit nu jag men icke.

Haft en bra helg, jobbat såklart båda dagarna, i fredagskväll kom eve och sanna på besök och vi drack lite öl :) sen blev det Beck och sängen.. I lördags efter jobbet tog jag och Tunnan något varv på stan för det var ju crusing :) Tog en hel evighet att bara åka genom stan men det är ju som det ska va. Åkte förbi Apel också och tittade till dom som va där.. Var några "jugoslaver" enligt Sandra iaf som var och hälsade på, en av dem var välgtigt intresserad av någonting på internet så han satt vi datan hela kvällen :) haha! Blir kanske femkamp där på lördag, skulle ju vara jättekul! Hoppas jag är ledig i helgen! Igårkväll efter jobbet blev det bara till att slappa på soffan med en pizza, kikade på Sanningens ögonblick.. Så jäkla bra program! Sen kollade vi på något på Mtv som var jättesnuskigt. Room401 hette det :S hua!

Nu ska jag köpa en kopp kaffe. Ha en bra dag!

image15

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Det trodde jag också och hade bara en trekvartströja på mig, men jag orkade inte gå upp och hämta nån tröja så jag hade bara på mig det:P man kan ju hoppas att det blir varmare fram över dan,

2008-05-12 @ 09:07:46
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0