Kan man äga ett land?!

Nej enligt mig kan man inte det, men några killar i klassen tror att man kan det bara för att någon har gjort ett land av en oljepråm men det är fortf inget land enligt mig.. Men men, jag orkar faktiskt inte diskutera det för dom är så himla envisa.

Blev en håltimme idag vid lunch, gick hem till Tunnan och kikade på tv, drack kaffe och åt macka. Sen tillbaka till skolan och nu sitter jag här. Fysjutton! Såhär hade jag tänkt min eftermiddag: Kalas hos Farbror Gunnar, städa och tvätta. Såhär blev det: Jobb till kl 21:00, sen sängen. Men det är ju pengar och man kan ju skjuta upp tvätt och städ till imorn. Bara kalaset jag missar vilket inte är så kul. Längtar så himla mycket till på torsdag för då får jag lön!! Shopping kan jag lova. Har en massa saker som jag måste köpa :) Det ska bli skönt att få lite pengar på kontot igen! Längtar till sommarlovet också, mycket man längtar till alltså.

Nu ska jag läsa vidare om oljepråmen.
Hade fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0