Kväller

Sitter framför datorn med en kopp kaffe och pluggar.. Eller inte just nu men ska :) Går inte så bra eftersom jag inte riktigt förstår vad jag ska göra med allt. Måste fråga någon smart lärare imorn. Skriver vidare det blir kanske bra, annars får jag göra om det helt enkelt.

Var som sagt på blodgivning idag efter skolan, det gick jättebra. Inbillade mig väl lite att jag blev yr när jag kom ut i luften men egentligen var det inga problem alls! De sa att jag hade jättebra blodkärl, det var ju ett plus :P 4dl tog dom! Tyckte det lät mycket först, (4 hela dlmått) men det gick fort och lätt! Så får man ju en jättefin pressent också. tycker alla borde ge blod!

Har städat också på eftermiddagen. Så nu är allt fint här, alltid lika skönt! Kl 19:00 dyker mina favoriter upp i rutan igen, Frusna män :) Vet inte varför jag tycker så mycket om det men det gör jag! Efter det är det ju så klart min Betty också.. DH har jag redan sett så då blir det nog en film. Ska BARA slappa efter att jag pluggat klart. Så himla skönt ska det bli.

Längtar så himla mycket till sommaren! Kikade på lite bilder nyss från tidigare sommrar :)

image17
Härlig bild från midsommar två år sedan ute på Limön!


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0