Måndag

Sitter i skolan igen. Haft en helt ok helg, fest i fredags med sköna tjejer ;D Jag och Frasse tjivades som vanligt men annars så hehe.. Lördagen var det jobb, och sen hem till pappa på käk och film. Skönt att bara ta det lugnt! Igår sov jag ut ordentligt! Jobbet ringde vid 11 men som tur var hörde dom på en gång att jag inte hade någon röst så de förstod att jag inte skulle va någon höjdare att ha där. Har nämligen varit hes ganska länge, och tappat rösten lite från och till, är bättre nu. Sitter i skolan nu som sagt och har nyss varit nere på stan och köpt en ny strandkläning och lunchat med Frid, Eve och Hedda. Trevligt de. Ska skriva ett arbete om Renässansen nu, mindre trevligt!

När jag kommer hem till Tunnan sen ska jag laga mat och bara slappa, kanske måste plugga lite också men det ska då inte blir mycket! Får ta det en annan dag :) Ser fram emot torsdag, för då ska jag på personalfest. Först brännboll och sedan lite smådricka, fast det blir hemskt lugnt för mig eftersom jag ska upp i skolan på fredag.

Nu ska jag fortsätta mitt skrivande, hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0