Morgonkaffe

Morgonkaffe är så himla gott! Fick nyss en kopp levererat av Jonas. Sitter i skolan och håller på med handelsfrågor. Efter den här lektionen blir det ner på stan och luncha med några i klassen, idag blir det sallad på Mingel och Bar. Grekisk! Deras sallader är helt klart godast i Gävle enligt mig iaf. Sen blir det tillbaka till skolan för matte och någon till tråkigt lektion. Slutar iallafall inte så sent idag. Blir plugg sen efter skolan, så himla mycket nu på slutet men snart är tvåan över! Känns inge vidare att man hade kunnat tagit studenten nu om man  valt rätt från början men det är ju som det är. I helgen ska iaf alla iväf på studentkryssningen! Utom jag och lilla Frid :( Hehe

Tittade på Jägarna igår iaf! Äntligen, har tjatat och tjatat och igår fick jag som jag ville. Idag blir det nog Grease. Diskuterade igår hur många gången i mitt liv jag egentligen sett den filmen, Grease alltså. MÅSTE ju va över 50 eller nått. kanske upp åt en 100, inte riktigt men nästan ;) Det är iallafall en av världens bästa filmer. Tillsammans med Pretty Woman, Bondfilmerna och DirtyDancing. Inge kul nu ju att Patric i Dirty är sjuk. Hoppas han överlever! Så han kan göra fler kanonfilmer, vad vore världen annars?!

Fortsättning i skolarbetet. Hade så bra!

image8         image9         image11            image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0