Nationellt prov...

..i matte. Fy sjutton! Gick inte bra alls men ska jag vara ärlig har jag inte äns pluggat. Tappade hoppet om ett G i det för lääänge sedan. Man kan ju inte va bra på allt ;)

Sitter hemma hos Tunnan nu, ska snart dricka lite te och äta en macka. Börjar bli så himla förkyld! Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu. Har liksom inte tid med det :) Men bra mår jag inte :/ Hoppas iaf att jag kommer iväg till personalfesten ikväll, spela brännboll och så vidare. ska bli trevligt! Efter det blir det sängen och upp i skolan imorn. MÅSTE Komma upp :) Helgen blir lugn. Ska nog hitta på något med Dempa på fredag :)

Igår åt jag ost och kex, med olivr såklart! Finns det något godare?! Längtar tillbaka till det haha, men smörgås och te är inte heller fel :) Blev lite Hockey också, Sverige mot Sweish (vet ej hur det stavas) :). Sverige förlorade men Danmark ikväll tar dom! HEJA SVERIGE!!!!!

Ha en trevlig dag!

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0