Panik!

Skolan igen och det är måndag morgon. Har jobbat hela helgen, men haft en del mys på kvällarna ;) Kikat på melodifestivalen, big misstake! Fyfan vad less jag blev när det gick så dåligt för Sverige. Vi var ju så himla bra.. Och ryssarna vann?! Förstår inte hur det är möjlilgt. usch, nog om det..

Har inte alls gjort något annat speciellt, balen va men då jobbade jag så jag fick inte se hur fina alla var heller, dessutom slutade simkortet fungera imorse och jag sitter och har panik om hur jag ska göra med min ekenomi.. Räkningarna ska betalas på torsdag, sen var det morsdag igår så mamsen ska ha en liten gåva. Micke min bror fyller år 1juni, mormor 12 juni. Alla tar studenten 13 juni. utom Eken som går ut den 12:e :) Så himla mycket att köpa så det är sjuk. Blir snålt nu framöver.. Har panik för allt! Även det sista i skolan..

Ska iallafall få ha det lite trevligt ikväll, blir en lite försenad morsdagmiddag med Mamma, mormor och Micke ikväll. Ska bli trevligt! Härligt med god mat!! :D

Hade så bra!!



image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0