Plugg, plugg, plugg

Nu är det eftermiddag igen och jag har precis pluggat inför provet imorgon. Tror bara att jag behöver läsa igenom det en gång till innan jag somnar, känns jätteskönt! En stor balja kaffe på det här nu, mmm! :) Började dagen med att göra klart hemsidan till handeln, sen bar det av till max på lunch. Tog en liten sväng tillbaka till skolan efter för att gå igenom storprovet vi har nästa vecka. Efter det gick jag, martina och ida till Tingeling. Sen direkten hem för plugg och nu sitter jag här...

Är jättesugen på att gå ut och käka ikväll och kika på alla som springer vårruset men det verkar som att det blir en lugn kväll hemma bara. Ska bara ta det lugnt och fortsätta plugga, har lite kvar att göra klart till nästa vecka då dom sätter betyg.

Riktigt bra bild på Ida när hon sträcker sig Haha!
image20


Tillbaka till pluggandet, hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0