Tabletter

Är i skolan nu och tog nyss en jättetablett för att få upp blodvärdet igen.. "Det är jätteviktigt att du tar alla tabletter" sa dom till mig igår men inte tog jag någon igår inte. Gjorde det idag istället :) Skönt med lite sovmorgon imorse. Kikade på 13 snart 30 igår så det blev lite senare än vad jag hade tänkt. Hade en massa konstiga drömmar inatt också så jag vaknade hela tiden. Lite trött idag :) Efter skolan ska jag och Martina iväg till Tingeling för att försöka sälja våra sista boxar med kuber. Sen ska jag hem och röja upp i mitt rum och möblera lite. Sen ska mamma laga mat till mig också :D Hoppas det blir något gott!


Ikväll är det Greys!! Det ska jag titta på i min ensamhet :)


Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0