Dags igen...

NU ska jag börja skriva igen, kikar på andras blogg och blir så himla sugen :)

Sitter i skolan nu och är jättetrött! Blev lite sent igår hos Dempa, men man gick fin och nyklippt därifrån och det är ju inte fel :) Blev väldigt nöjd. Tittade på DH och Girls next door också :) Mys mys. Lite irriterad bara att Gabby inte ser så bra ut i nya avsnitten men det  är jag nog inte ensam om tror jag :) Hem sen och direkt i säng, fick ett samtal en timme senare. Inte konstigt att jag är trött!

Idag ska jag nog träffa Evis och sen blir det till att städa, kan verkligen behövas. Har inte ens packat upp sen Sthlmstrippen jag gjorde i söndags så det ska jag se till att göra också. Var på en jättebra kurs i måndags i Sthlm nämligen :) Imorgon är det praktik och inventering, inte så farligt som det kanske låter. Skönt med praktik för då vet man att det är helg snart! Blir nog en ganska lugn helg hoppas jag :)

Nu är det snart dags för Halloween festen också! Ska lägga in en bild på min outfit senare :) Kommer nog blir en väldigt rolig kväll. Får hoppas att man kan hjälpa Eve och Hedda med lite dekoration, tycker det är så himla roligt! Får tjata lite på Eve över kaffet idag :)

Nu ska vi ha Engelska med Halloween tema, börjar komma in i stämmning nu, Halloween är absolut min favvo efter julen förståss :)
Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0