Höstlov

Helgen har varit bra den :) Fredags bara hemma och mysa, skönt att ta det lugnt.Blev ut och käka gott en sväng med pappa förståss och dricka nått glas vin :) Lördag blev en lugn dag för att sen gå hem till Sanna, drack lite öl där med henne och Natasha, Linus var också hemma och spelar lite gitarr. Trevligt med livemusik på förfesten. Vi drog vidare till Hangloose, inge vidare ställe men det funka. kom dit vid 1, trodde dumma som vi var att dom skulle ha öppet längre eftersom man ställde tillbaka klockan men det hade dom såklart inte :) Blev en stund där inne sen hemgång. Var storm ute så det var tur att vi fick en taxi!

Söndagen gick jag ut och åt med mamma och mormor på Tennstopet, perfekt när man varit ute dagen innan! Tog ganska lång tid att få maten men det kan man ju förstå eftersom stället var fullt! Fotboll igår ju. Jag blev bara hemma på kvällen och latade mig, åt ost och kex :) Kikade på 40year old virgin också, hade aldrig sett den faktikt men den var bra :)

Nu är det höstlov och det börjar såklart med lite höststädning hehe :) Ska hem till mamma imorn och rensa ut gamla skolbäcker och annat som hon samlat på sig under åren. Blir nog där stora delar av dagen. Undrar jag vad som händer idag? Ska få i mig lite kaffe nu iaf och städa.

Take care puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0