Mysdag

Städade ordentligt i förmiddags, härligt när det blir rent hemma. Gick hem till pappsen sen och tänkte fortsätta städa lite, han sa att han och bror min hade plockat undan så det skulle blir lätt att städa men så var det inte, hehe. Vi ska ta en heldag på fredag ist, städa lite och sen åka och kika på nya tapeter och soffa som han behöver :) Han måste ju ha tips! För mig blev det att titta på Ensam mamma söker avsnitt och hälla i mig kaffe ist :P

Nu sitter jag och tittar på Topmodel, ska gå ut och gå med Mickis sen. Vi ska hyra film sen också och kika på, undrar vilken det blir :)

Imorn blir det upp tidigt, mamma kommer och hämtar sina söderbarn, sen blir det till sjukhuset och lämna blod. Sen hem till sätra och rensa :)

Duscha nu! Have a nice mondaynight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0