Skitväder

Oj vilket ruttet väder det är! Brukar alltid bli jätteglad när snön kommer men inte om men blåser helt snett! Nä fybubblan!

De senaste dagarna har jag varit hundvakt, varit på praktiken och igår blev det hockey och nån öl. Fick en himla 24timmar flensa i onsdags när jag hade min Tibbe, så mysigt när han är hemma hos mig! Den gick över ganska mkt till dagen efter då jag och Eve var ute på en prommis med Tibbe och Arne :) Var ju fint väder då. Resten av dagen degade jag mest.

I tisdags var Mickis hos mig och kikade på skräckis och åt sallad. Gud va läskig den var! Mickis och jag under samma filt, trodde man skulle dö av skräck haha. Penny Dredful hette den :S Var på praktiken igår, tycker det är kul jag :) På kvällen kom Johan, Johan och Tobbe över och vi kikade på hockey, sen gick grabbarna ut. Väcktes mitt i natten för att titta på snön :)

Nu är jag hos pappsen, vi ska iväg och titta på nya tapeter till honom. Ikväll blir det fest hos Ella och Crille! Hoppas jag mår lite bättre i hals och så :) Imorn är det ju Halloweenparty på schemat också! Fun!!!

Take care

Kommentarer
Postat av: Demp

Nu var det en vecka sen det blev uppdaterat här!

2008-11-07 @ 22:57:17
Postat av: Sandra Gee

Fint namn du har =)

2009-01-07 @ 01:08:48
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: arandur

Härlig blogg, ger min lite inspiration :)

Jag börja följa din blogg, vad sägs om att följa min samtidigt?

2009-01-24 @ 15:38:22
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0