Torsdag = Hockey

Mysigt det är med torsdagar iallfall. Var jättepigg i morse och har haft en bra dag på praktiken, så himla kul när det går bra att sälja :) Jag känner mig så himla duktig! Nu är det dags att lära sig att slå in paket ordentligt bara, måste ju kunna det när det blir jul och julhandel :P Kommer väl få stå och slå in paket hela tiden då antar jag.

Nu har jag iallafall städat! skjutit upp det hela veckan men nu är det gjort! Denice och Amanda kommer över och ska kika på hockeyn, härligt att inte se den själv :) Tyvärr är ju Niklas Czarnecki (tränarn) sjuk och ligger på sjukhus. Hoppas att dom klara sig utan honom en match! Blir inte glad om dom förlorar mot Timrå! NEJ inga negativa tankar nu!!

Får se nu om det blir fest på lördag ändå, Natasha kom in idag och påminde mig att jag hade tackat ja till fest med dom. Hon fyller nämligen år så det blir lite mat och dricka och sen ut och skaka rumpan lite.. Aldrig fel det inte :) Hockeyfesten på lördag också ju så det blir nog ett himla drag ute.

Nu ska jag se till att få i mig lite mat och ringa mickis som kom hem från Turkey imorse :) HEJA BRYNÄS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0