Hockey

Sista lektionen i skolan nu, sitter och dricker en kopp kaffe och skrive ett tal om just kaffe. Ska bli mitt hyllningstal, skulle bara bli så generad om det handlade om någon person. Bättre med en sak som inte kan ta åt sig :) Och jag älskar ju kaffe också!! Kännts som en jättelång dag idag, och inte blir det någon vila efter skolan heller. Börjar jobba halv5 och slutar 23. Skulle gärna sett på idol och sex and the city med tjejerna men man måste ju tjäna pengar också.

Imorn ska vi ner till heartbreak och kika på quisen, plus hockey. Den matchen kan man ju inte missa! Första brynäs matchen för säsongen! Kikade på HV-Frölunda tidigare i veckan. Kul! Tappade suget helt förra säsongen när det gick så kasst för Brynäs men  nu är det glömt och förlåtet :P

Längtar så himla mkt till jag ska fixa naglarna, skulle gjort det i måndags men då hade Camilla dubbelbokat så jag fick vänta en vecka till :( Men det är ju värt väntan! Hoppas jag, skulle ju va tufft om dom gick av det första dom gjorde.

Nu måste jag skriva tal! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0