Glad Påsk!

Gårdagen va mysig :) Gick ner på stan till 11 och mötte mamma, micke och Göran för att kika på Bondens Marknad och äta lunch. Köpte tre jättegoda ostar som jag ska mumsa på senare. Vidare till jobbet sen, första kunden till smink igår och det gick jättebra! jobbade med mina favoriter också, kan det bli bättre? ;) Sen gick jag hem, luktade godmat när jag kom innanför dörren. Min älskling hade gjort tacos och köpt rosor. Plus städat! Eftersom vi firade tre år igår. Herregud vad tiden går fort! haha. Mys hela kvällen i soffan efter maten. Hamnar alltid i matkoma när jag ätit tacos.. Varför ska man alltid äta för mkt?! Gott, gott gott!

I onsdags tog jag Mickis och Eve en prommis till Andersberg där vi hälsade på Thina, hennes pojkvänn och deras nykommling..Chelsy (vet faktiskt inte hur hon stavar men det uttalas sådär) Så himla fint bodde som och himmel va söt lillan va! Lite grinig när kvällen kom men när hon satt hos mig var hon glad :) Verkligen hur go som helst. Hoppas på ett återbesök :)

Pratade med pappa igår också. Jag och Tunnan ska förmodligen hänga med Bomhus båtklubb när de drar upp till Söderhamn under Kristihimmelfärds helgen. Ska bli jäättekul och mysigt! Pappa åker storbåten och vi tar vår adopterade Sandrami. Pappa som döpt henne :) Mitt namn och Mickes halva, eftersom det ska vara ett tjejnamn. Nya heter Terrafobica som betyder landsskräck. Tufft! Blir nog sjösättning för båda under de närmaste tre veckorna. Längtar!

När nu ska jag dona lite. Ha en trevlig  fredag!! Puss ;)


Båttur förra sommaren Tunnan, Ture, Denice och Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0