Hundvakt

Idag och imorn är jag hundvakt åt lilla tibazt :) Mysigt att inte vara själv ju. Blev en jättemysig helg, kalas och lite fest, I söndags flyttade vi mormor till hennes nya hem. Va lite bakis men det gick bra :) Åt på Kina också. I måndgas blev det jobb och sen kaffe och mys på Eves ballkong i solen. Gick upp nio i morse och tog en prommis med Tibbe. Gjode gofrukost sen och väckte Tunnan. När jag vaknade senare efter en tupplur på soffan kom Eve och Arne så vi drack med kaffe och kikade på lite film eftersom det inte alls va så soligt så man kunde sitta på ballkongen :( Hoppas det blir bättre imorn för då har jag massor att stå i :) Mysigt när man slipper jacka.

Snart ska jag åka över till Denice och göra nå kul med henne och Jenny :)

Ha en trevlig kväll!


Tibbe på ölkväll förra sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Fittanfes

Fin blogg du har!!

Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D

Ha en fin dag!

2009-04-09 @ 11:37:09
URL: http://fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0