Puh!

Gud vad jag är duktig! Idag hade vi nationella prov uppsats. skrev en ganska bra tror jag :) Gick hem runt halv 12 och började städa. Nu kl 8 är jag nästan klar. Jag är så himla himla duktig! haha.. Har haft sällskap hela dagen av evis, palmqvist och tidsjö. De drack kaffe och pratade medans jag städade och fejade. Älskar att ha sällskap när jag städar :) mamma kom förbi också med röda fins tullpaner. De står på det rena bordet nu. Håller på att tvätta två maskiner nu också, fick ett himla flyt så jag kör allt :) Soligt har det ju varit idag också, suttit på ballkongen och myst mellan varven.

Igår var vi hos mormor efter skolan. Hon är lite snurrig nu men det är ändå kul att träffa henne såklart. Vi ska flytta henne till hemmet på söndag. Lördag blir det ju kalas också, och imorn fyller Tunnan 25 :) plus att det är praktik på tors, fredag. Vet inte när jag ska sova knappt?! haha. men det är roligt när saker händer tycker jag! Nej, nu ska jag städa ur kylen :D

Take Care puss


25 år 2 april :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0