Saturday

Ingen kul  dag igår :( Låg inne hela dagen med migrän. Det där bubbelvinet från torsdags som gjorde att den sköt igång tror jag. Var helt slut, plus att jag tror att jag börjar få magkatarr. Inge kul alls. Men det känns bättre idag, iaf i huvudet :) Ska snart kila iväg till jobbet. Modevisning idag på nian, idol vid gasklockorna och EMD i Valbo. Tror inte det kommer vara så mkt folk i affärerna, men man kanske kan tjuvkika lite på modevisningen iaf :) Säkert kanonfin. Modevisning ikväll också på Sjömanskyrkan. Vi hade fått främstaraden stolar, men kan inte gå :( Är kalas/fest för Andreas idag, hans släkt kommer. så det ska bli kul ändå :)

Näe nu måste jag kila! Ha en kanondag i solen ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0