Äntligen!

Internet är tillbaka och jag hoppas att det funkar den här gången :)

Gjort massa skoj under helgen även om man bara gått på halvfart efter sjukan. Träffat tjejerna, bowlat, ätit på Helt Enkelt och Brända, firat pappa med smörgååstårta och pressenter. Så himla kul att träffa farmor och farfar för det blir inte så ofta :) Det är väl det jag gjort, plus jobbat...

Igår blev det som sagt Brända med Eken efter jobbet, en stor hamburgare och massa prat om allt möjligt. Eve kommer hem den andra, det är vi jätteglada för :) Tittade på BigBrother från 2003 på kvällen. Vilka idioter men det är ju så himla kul att kolla på ! :P Tänk att det är 6 år sen!! Tiden går så fort :P Kom och tänka på den där låten också med Fronda. Hittade den på youtube men får inte upp den här. Vet inte hur man gör? Får fråga nån som kan sen så jag kan lägga upp sånt.

http://www.youtube.com/watch?v=xxDIIEmoogY Där är adressen iaf tror jag :) om det funkar hehe

Nu snart ska jag iväg till jobbet igen :) efter vet jag inte alls vad som händer men är sugen på nå skoj. Hoppas nån annan är det också :P

Ha en fin dag!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0