Bada bada

Tillbaka i skolan igen, haft två prov på morgonen sen lunch. Nu två lektioner till. Efter skolan nagelfix :) Ska bli skönt!

Igår va jag Eve, Eken, Julia, Emilia och Hedda på badet :) Julia och Emilia är två resp. fyra så det var väldigt roligt, men oj så trött man blev! Skulle klippt mig efteråt men tog chansen att få skjuts hem med mamsen istället. Mysig dag iallafall! men som sagt trött i armarna efter all simning efter barn :) Efter salongen idag ska jag och Frid smita på ett litet uppdrag, sen blir det hem till pappsen. Tidigt i säng ikväll och Bodyshop imorn. Gillar torsdagar! Hoppas bara det blir finare väder!

Fick se lite klipp från modeveckan igår. Min tremänning Karin har gjort en kollektion, jätteskoj att se visningen! ska lägga in en vieo sen, allt var kanon fint! Både jag och mamma tänkte ringa henne och kolla om hon behövde några modeller ;) haha!

Näe nu är det dags att sätta igång med arbetet. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0