Fiasko!

Jag kan inte förstå hur Eurovisionjuryn kan utse Carolin af Ugglas till final. Brukar kunna se till andras musiksmak och att det kanske går att tycka nått är bra även om jag inte tycker det men den här gången går det verkligen inte att förstå!! Skulle helt klart varit Alcazar och Marie i final tycker jag. Men Scotts och Emilia var ju också bra! Kul att det är igång iallafall! :D

Nu tittar vi på Braveheart på sexan med världens bästa Mel Gibson :) Har aldrig sett den men Mandy säger att den är bra. Får ha på den lite i bakgrunden när vi syr, eller jag tittar mest på. Har ingen direkt fallenhet för nålar och trådar :P

Imorn blir det nog bara mys på dagen och runt 7 blir det mat på Östens Pärla och bio :) Vi ska nog se "Bröllopsduellen". Studiedag på måndag så det får bli hur sent det vill :)
Ha en bra lördagskväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0