Good morning!

Åh va härligt det är när solen lyser och himlen är blå! Vaknade för inte så länge sen, såå himla skönt att sova ut lite :)

Igår va jag Dempa Mandy och Frid på 7 pounds. Verkligen jättebra men sorglig! Mest på slutet. Blev ett himla snyftade i salongen :) Åt på Östens innan också, Sushi :) Gott gott!

Idag ska jag träffa bästa Eve som är hemma på blixtvisit. åker hem igen på onsdag tyvärr :( Blir nog en hel del kaffe, lång promenad i det fina vädret och sen en fika på stan med Mickis och Eken. Mys dag alltså :) Senare ikväll åker jag nog hem till pappa och städar så jag får det gjort idag, är så mkt annat som ska göras i veckan ojoj! Hur ska vi hinna färdigt med allt?!

-Färdigt med allt till festen
-Klippa håret
-Fixa naglarna hos Camilla
-Köpa färdigt presenter
-Plugga till prov
-Träffa mormor

Dessutom mitt i allt tänkte jag köra en endast "Naturdiet"diet den här veckan. Får se hur det går, brukar inte ha så fin dissiplin på mig själv :)

Näe nu måste jag hoppa in i duschen! Ha det fint!!


Helt klart sevärd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0