Great Party = Feber

Näe fyattan nu har jag legat inne sen i söndags. Fick feber då, 39,4 som mest :S låg på soffan. flytade mig till sängen och så vidare till nu. Nu sitter jag upp faktiskt, i sängen men ändå! Tog mig upp och hämtade datorn. Måste ju kolla på lite bilder från i lördags. Grym fest förresten! Blev ju lite sjuk där på slutet, satt som ett slakt bara på en stol :P Heregud, det var inte alkoholen utan kylan! Synd iaf. Annars hade man ju kunnat hållt i gång hela natten ;) Hoppas tjejerna blev glad för presenterna har inte hört nått förutom grattis på namnsdagen sms igår :) Typiskt att man ska ligga inne på sin stora namnsdagsdag :(

Just nu tittar jag på Mina favvo GilmoreGirls och väntar på att mamma ska komma hem och ge mig soppa :) måste se till att blir frisk. Plugga hela nästa vecka så att jag kommer ikapp, kanske göra nått kul OM jag hinner mellan allt pluggande. Det är ju såklart Backyard Babies på torsdagen! det ska bli kul :) men det är mer än en vecka dit ju hehe. Näe nu ska jag krypa ner under täcket igen kan inte sluta hosta :( Revbenen går sönder snart!

GRATTIS FRIDA PÅ NAMNSDAGEN!

Take Care Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

ne de e mer synd om migggg =((((( :P

2009-02-19 @ 13:02:58
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0