Härligt!

Tycker ganska mkt om söndagar ändå, fick en jättefin frukost idag när jag vaknade :) Baguetter, smör, ost, fil, flingor och min favorit dryck Proviva Female. Himla mysigt! Tog en lång härlig dusch efter det och sen har jag mest slappat på soffan. Bara diskat och pulat lite. Mamma kanske kommer förbi och plockar upp mig för en kopp kaffe hos mormor annars blir det till att stanna på soffan tills det är dags för Östens och Bio :) Inte förens 7 de.

Imorn blir en lika skön dag, nämligen studiedag. Enda jag planerat är att gå till pappa med en lampa och städa där lite. Ska nog ta en sväng på stan också och uträtta lite ärenden. Får se hur det blir :) Man kanske sover bort hela dagen vem vet? ;)

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0