Lovely Saturday

Tycker verkligen så mycket om lördagar! absolut när man kommer upp i tid och inte sover bort hela dagen. Ska äta lite frukost nu och smita iväg till jobbet till 12 :)

Har kommit en hel del snö, och dessutom skulle det komma 5-10 till idag om vädret hade rätt igår. Skulle ju va jättemysigt! Då måste man ju se till att åka pulka och skidor ordentligt :) Vem vet, när man kommer ut ur niangrottan idag vid 4 kanske det är snökaos! :D

Blir iaf Melodifestivalen idag! Med Denice och Amanda. Kanske ett glas vin och lite ost? Skulle va trevligt de. Undrar vilka som är med, har ingen koll alls jag? Kanske ska köpa en sån där Melodifestivalbibel idag så man får veta lite

Tyckte absolut inte att Hasse skulle åkt ut innan Kitty igår! Usch!

Have a nice day Puss


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 22:08:20
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0