Mössa!

Tänkte göra en ny blogg idag men det gick inte alls att varken ta bort denna blogg eller göra en ny med min mailadress så jag får stanna på den här. Ska iallafall se till att designa om den :) Kanske kan få hjälp med det senare

Idag fick vi våra studentmössor till klassen! Vilken stämmning man kommer in i direkt :P har inte varit taggad alls, men nu kommer de verkligen, kan knappt vänta! Men det är så mycket annat roligt som ska hända innan också. Bara det kan bli vår! Blir ju tyvärr ingen fjällenresa eftersom jag väntar på operationstid och det kan hända när som helst. Kanske inte så snyggt om man sitter uppe i fjällen och dom vill att man ska komma in på återbudstid :) Får vänta med fjällen till nästa år.

Det har hänt så otroligt mycket skoj sen jag skrev senast, blev bara helt otroligt anti datorer ett tag så det blev inget alls skrivande. Men nu får jag se till att komma igång igen för det är ju faktiskt roligt :)

Nu är det bara två lektioner kvar på den här skoldagen, sen blir det en vända på stan och senare upp till Denice :) Vi ska förmodligen laga sushi och kika på Desperate Houswifes, dessutom har vi fått paketet från asos så det blir skoprovning :) Så himla kul med nya grejor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0