Sminkning

Idag har jag sminkat Eken :) gick jättebra även om jag behövde blev tillrättavisad lite. Men man måste ju för att löra sig. Imorn är det Kundklubbsdag, mkt folk och 20% på valfri vara till alla i Kundklubben, dricka och snacks. Mysigt när man får ta hand om stammisarna lite extra. kommer bli en bra dag :) Vi har ju fått nya skuggor också ;) plus vår sminket, hur kul är inte det?!



Nu ska jag äta sushi, igen... :) Blir nog från Östens Pärla för deras tyckte jag var jättegod! Var uppe hos mormor nu på sjukhuset. Stackarn har åka upp igen. Så jag och mamma gjorde som vanligt, kaffe från cafét och leta mormor :) Hon sa att jag skulle köpa nått till mig själv så betala hon :) Mamma hade nämligen fått en kjol så då tyckte hon att jag också skulle ha nått, måste leta nått imorn! Blir Backyard Babies på kvällen också ju med Eken. FUN!

Nu ska jag åka o köpa mat :) Hade fint!!

Vet inte varför det blev mittstil men.. får vara så nu. Fattar inte vad jag gör för fel men det blir aldrig bra här? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0