Stupid shoes!

Praktik idag, har gått som smort :) Blev en lunch med Frid och Denice också. Var in på DinSko med Frida och fick lite hjälp med sula till mina nya rosa skor som jag tänkt ha på lördag. Kom hem och de glappar fortf! Jag vet D, skulle ha provat dom i affären :( Får gå dit imorn igen och se vad man kan göra. Går jättebra, bara jag inte går fort. Men jag går ju alltid ganska fort och det är ju inge kul om dom skulle trilla av hela tiden! Hoppas det fixas imorn!

Härligt kallt idag :) Man saknar att vara ute när man är inne på Nian hela dagen. Slutar 1 imorn och då ska det fixas! :) nu är det inte långt kvar, kommer bli en kanonkväll!

Bara hemma mys ikväll ;) hade fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0