Sushi och skor

Vilken härlig dag jag haft! Har tagit tag i lite shopping som måste göras till nästa helg ;) Fått hem mina tre skitsnygga skor från asos, är så kär i allihopa och dom satt kanon! plus att vi fick hem de efterlängtade studentmössorna! Kan det bli bättre?

Gick hem till Denice efter stan och lagade sushi, så himla roligt! och gott såklart! Men himmel vad mätt man blev :) Mandy är också här förstås. Ska kika på den nya filmen med Adam Sandler nu "Bedtimestories" tror jag den hette. Verkar vara så himla rolig! Hoppas verkligen min dag imorn blir precis lika rolig :)

Lite bilder från matlagningen och på skorna
Ha en kanonkväll!













Kommentarer
Postat av: evelina

SKIT SNYGGA!

2009-02-04 @ 12:50:56
URL: http://discoevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0