USCH!

Såå himla trött på att vara inne, säket ett tecken på att man börjar bli frisk men hostan VILL inte ge sig. Revbenen går i kras snart :S Har en hel del ont i huvudet och kroppen. Tycker synd om Frida LIIITE också men mest om mig eller hur Frid ;) Hur fan lyckas vi med allt? Skulle verkligen ha viljat varit på BodyShop idag, hoppas jag kan imorn. Måste se hur jag mår ikväll.. Hoppas hoppas att jag är bättre :) Blir stenlugnt i helgen iaf! Ska bara fira min gubbstrut till pappa som fyller 50år idag! GRATTIS PAPPS! 

Nu tröck jag på nått så det blev kursiv stil?! får inte bort det, gud va drygt!

Näe nu ska jag kurera mig massor så jag blir frisk till imorn, kanske ta ett bad? Kaffe var ingen höjdare iaf, inte ens det får jag i mig nu, kan ju undra vad det är för fel då?!? hmm..

Ha en bra torsdag!! Puss


Bild sen i lördags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0